sobota, 16 grudnia 2017

Zimowa sypialnia

   
   Nasza sypialnia stroi się na zimę :) W roli zimowych dekoracji doskonale sprawdzają się ciepłe pledy i poduszki, a świąteczno-zimowy klimat podkreślają delikatne akcenty dekoracyjne. Całość utrzymana w subtelnej, uspokajającej kolorystyce. To mój przepis na zimową sypialnię :)

zimowe dekoracje w sypialni

O tej porze roku na parterze, w części "dziennej" naszego domu, prym wiedzie świąteczna czerwień, ale sypialnia na poddaszu to oaza spokoju, stworzona do relaksu i wyciszenia. Muszę się Wam przyznać, że bardzo lubię to miejsce :) Odcienie bieli i ciepłego beżu stanowią tło dla koloru, który uwielbiam, ale nie do końca potrafię go nazwać. To połączenie błękitu z zielenią - kolor skorupki kaczego jaja. Świetnie łączy się z beżem, już zaledwie kilka "plam" tego koloru we wnętrzu dodaje szczypty elegancji. 

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni
 
zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni



Żeby nieco ożywić neutralną kolorystykę, wykorzystałam różne faktury i wzory, które wspólnie tworzą bardzo dekoracyjny efekt. Zimą najbardziej lubię sięgać po dzianiny i sploty warkoczowe, które kojarzą mi się z ciepłymi sweterkami :) Jest też miły w dotyku aksamit, ozdobny haft na poduszce i narzucie, lekko surowy len na obiciu ławki w nogach łóżka i mięciutkie futerkowe papucie :) Kwiatowy deseń na tapecie i poduszkach doskonale czuje się w towarzystwie kratki. Dekoracje świąteczne są, ale oszczędne -  ceramiczny jelonek, trochę szyszek i srebrne świeczniki. Po zmroku zapalam łańcuch szklanych bombek. To w zupełności wystarczy :) 

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni

zimowe dekoracje w sypialni


Ciekawa jestem, czy w Waszych sypialniach panuje już świąteczny klimat? Z przyjemnością do Was zajrzę :)




15 komentarzy:

  1. Piękne zestawienie barw i faktur. Też lubię dzianinowe pledy i aksamitne poduszki tyle że u mnie kolory w sypialni bardziej nasycone - szarośC i turkus. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) A połączenie szarości z turkusem brzmi super :) Kolorystyka Twojej sypialni jest jak najbardziej w moim stylu :))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Cudna sypialnia. Kolory bardzo mi się podobają. Nawet kapcie pasują do całości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo mi miło :)) Kapciuszki to prezent od męża, bardzo je lubię i rzeczywiście jakoś tak się wpasowały kolorystycznie ;))

      Usuń
  3. Moja sypialnia nie jest dekorowana, cały rok wygląda tak samo. Ale dzięki Twoim zdjęciom nabrałam ochoty do przemalowania ścian (oczywiście nie na święta). Wczoraj pokolorowałam pokój dzienny i kuchnię w czerwone akcenty. Piękna jest ta lampa na komodzie : ) Pozdrawiam i życzę spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu, bardzo się cieszę, że zainspirowałam Cię do zmian w sypialni, mam nadzieję, że sprawią Ci dużo satysfakcji :)) Ja z mojej tapety jestem zadowolona i myślę, że pozostanie u nas na dłużej :) Kolor jest na tyle neutralny, że pozwala na wybór dodatków zależnie od sezonu i nastroju. A lampa też należy do moich ulubionych zakupów, marzyła mi się taka z podstawą z przezroczystego szkła :)
      Pozdrawiam serdecznie i udanych przygotowań do Świąt :))

      Usuń
  4. Salon dobrze urządzony i aż miło spędzać w nim czas, jednak jestem za tym aby wymienić w nim panele. Jak dla mnie taka zmiana wyjdzie tylko na plus. Sprawdź oferte http://www.italmeble.pl/oferta/salon/podlogi_panele/faus, tego typu panele by się dobrze u ciebie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Salon super urządzony, chociaż wolę bardziej nowoczesny styl, mnie udało się ostatnio upolować taką pufę Buddy214, stoliki pedrali - italmeble wygląda obłędnie i ku mojemu zaskoczeniu niesamowicie wygodna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie zaaranżowana sypialnia. Jestem przekonana, że letnia kołdra https://senpo.pl/koldry/koldry-naturalne/letnie-koldry-naturalne z pewnością dobrze by pasowała do tego łóżka. U mnie jest właśnie taka kołdra i wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli jest zima to faktycznie wtedy spędzamy zdecydowanie więcej czasu w sypialni i ogólnie w mieszkaniu. Ja całkiem niedawno zmieniałam aranżację pokoju dziennego http://www.domowerewolucje.eu/na-co-zwrocic-uwage-podczas-aranzowania-pokoju-dziennego i już teraz sama nie mogę poznać tak się zmienił. Wystarczy faktycznie kilka prostych zmian aby mieć odmienione wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimat w sypialni bardzo fajny. Ja teraz też urządzam swoją;) Tu propozycje od https://dekorativa.pl na pościel fajnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sypialnia na prawdę super, jednak uważam że warto także pamiętać podczas remontu tego pomieszczenia o wyborze odpowiedniego materaca. Na przykład jeśli zależy Ci na solidnym i wygodnych materacu piankowym wpisz w google materac viscotherapy. Ja w sklepie ArtMedic kupiłam właśnie taki materac z pianki i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat dla mnie bardzo ważną kwestią jest to aby zawsze mieć ładne meble u siebie we wnętrzach. Jestem zadowolony, że bez najmniejszego problemu w hurtowni tapicerskiej https://hurtownia-akces.pl/ znajduję zawsze to co jest mi de facto potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak naprawdę to każdy z nas lubi coś innego i dla mnie głównym celem było przede wszystkim znalezienie jak najlepszych mebli do wnętrz. Udało mi się świetne znaleźć w sklepie https://ogrodolandia.pl/meble-do-wnetrz i jak najbardziej takie sprawy dobrze jest znać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...