poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Chwila oddechu


Od czasu do czasu po prostu trzeba złapać oddech. Nigdzie się nie spieszyć, uspokoić gonitwę myśli i pooddychać głęboko. Kiedy nadarzy się ku temu okazja, wystawiam na taras drewnianą ławkę, zabieram coś do czytania i coś słodkiego do kawy (ostatnio najchętniej owsiane ciastka własnego wypieku) i ładuję bateryjki ;) Moja wymarzona ławeczka przyjechała do nas ze sklepu internetowego Tchibo, a lekki stolik kawowy z Westwing. Mój zaciszny zakątek upiększam poduszkami, które uszyłam z błękitnej bawełny w białe groszki. Pod ręką mam również tęczowy pled, który cierpliwie dziergałam na szydełku przez całą zimę, a teraz przydaje się jak znalazł na letnie wieczory. Mogę tak spędzić całe popołudnie i nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba :)) Spoglądam sobie na posadzone w tym roku sadzonki lawendy przywiezione z Lawendowego Pola Pani Joanny Posoch i nie mogę się doczekać, kiedy zamienią się w nasze własne lawendowe pole :) A w międzyczasie delektuję się intensywnymi kolorami słoneczników i innych jednorocznych kwiatów. I jest pięknie!






















Słonecznie wszystkich pozdrawiam, nie dajcie się upałom :)

Beata








9 komentarzy:

  1. cudowne zdjecia...uwielbiam takie chwile uwiecznione w obiektywie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozkoszne miejsce stworzyłaś Beatko, doskonałe aby odetchnąć 😊
    Przepiękny pled. Na pewno dużo pracy w niego włożyłaś. Też od dłuższego czasu planuje wydziergać, ale boje się że zanim go skończę to juz mi się opatrzy😊

    Żyjemy niestety za szybko, wszystkie piękne chwile nam ulatują, wiec Tobie życzę jak najwięcej spokoju i pięknych chwil w Twoim kąciku 😍
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Oj tak, przy pledzie było troszkę pracy, ale wiesz, chyba warto czasem podjąć się takiego większego wyzwania. W międzyczasie można dziergać inne, mniejsze robótki, ale potem miło wrócić do pracy i podziwiać efekt :)) Takie rzeczy dobrze robi się szczególnie zimą, kiedy wieczory długie.
      Ja Tobie również życzę jak najwięcej chwil zasłużonego relaksu i wytchnienia :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Beata

      Usuń
  3. mmm co ja bym dała by odpocząć w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mój relaksowy kącik Ci się spodobał :))
      Życzę Ci, żebyś znalazła również takie spokojne miejsce dla siebie :)
      Dziękuję za odwiedziny!
      Beata

      Usuń
  4. Śliczny pled i zaczątek pola lawendowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolory i tekstury. Gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...