sobota, 31 marca 2018

Pastelowa Wielkanoc w stylu handmade


Zajrzałam tu dzisiaj po dłuższej przerwie w blogowaniu, żeby życzyć Wam pięknych Świąt Wielkanocnych :)
Mam nadzieję, że upłyną Wam w przyjemnej atmosferze, wśród najbliższych osób i przy odświętnie nakrytym stole :) Życzę Wam też wiosennego słonka i odrobiny ciepła, na które chyba wszyscy już czekamy z utęsknieniem. 

A u nas już pastelowo, wiosennie i zające się pojawiły tu i ówdzie :) Czas płynie tak szybko i ani się obejrzałam, a tu już Wielkanoc za pasem. Martwiłam się, że nie zdążę w tym roku przygotować wielkanocnych dekoracji, bo przyznam szczerze, że te ostatnie krótkie zimowe popołudnia w większości przeleniuchowałam ;) Ale na szczęście naprawdę nie trzeba wiele, żeby do domu zawitała wiosna. Na ławce stworzyłam przytulny zakątek z poduszkami z lekkich tkanin, ozdobionymi ręcznym haftem i aplikacjami. Stół ubrałam w wiosenne tekstylia, a na ścianie powiesiłam wianek z filcowymi ozdobami i obowiązkowym zającem :) Dokupiłam kilka koszyczków z zakwitającymi cebulami i dosłownie na ostatnią chwilę udało mi się wyczarować wiosnę :) 











    

5 komentarzy:

  1. Piękne te pastelowo-wielkanocne dekoracje! Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnego świętowania pełnego kolorowych jajeczek i rodzinnych spotkań. Pozdrawiam :-). Piękne dekoracje. wianek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dekoracje, uwielbiam pastele :)
    Zdrowych, spokojnych świąt Wielkanocnych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie i wiosennie u Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te dekoracje, które widzimy niemal w każdym poście. Jednak takie dodatki robione własnoręcznie dają dużo większą radość i satysfakcję. Ja wiele takich bazowych produktów, z których kombinuję później dekorację, znajdujęna stronie pm-m, polecam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...